torsdag 24 augusti 2017

Se på vår tröskel står...

Idag är det 4 månader till julafton. Blir ju perfekt med ett julinspirerat kort med Tilda och Edwin i sina lucialinne.


Förra veckan var jag med en väninna på IKEA (Älmhult) och då ramlade jag över rean på utgående ramar. Perfekta ramar för scrapbooking och mina 3D-projekt. Lite tittskåpsdjup. Så jag passade på att inhandla några olika och färger och modeller. (den 1/9 bloggar jag en annan modell ;) )


Jag har använt:
Magnolia stämplar: Tilda Lucia -12, Edwin Starboy -12, Napoleon the cat -14 och Old swedish church -12
Färgläggning: Distress ink refil och markers, distress oxide
Papper: Lana 300g GS HP akvarellpapper
Ram: IKEA Mossebo 10*15cm
Övrigt: chuanky white embossing enamel, 3D lack, klar glitter både på snön i bakgrunden och där Edwin, Tilda och Napoleon står.


Ett kort blev helt plötsligt en inredningsdetalj. 
Denna ramen kan ju både hänga och stå stabilt. Tack för att du tittade in.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar