lördag 15 juli 2017

Sommar sommar sommar

Sommar, sommar, sommar...ja svensk sommar verkar vara under 20 grader varmt, molnigt, regn och enstaka solstrålar som tittar genom molntäcket. Men än är det några veckor kvar innan man är tillbaka på jobbet ;)

Utmaningen denna månad hos Marvelous Magnolia är SOMMAR.


En svensk sommar...då drömmer jag mig bort via vykort ;) Hmmm riktigt så illa kanske det inte är. 

Jag har använt följande:

Stämplar: Magnolia: Porch Tilda-CG17, Happy swing-CG17
Papper: Canson illustration 250g
Färgläggning: Distress refiler

Blommorna har jag själv gjort i Foamiran (inte prästkragen som är underst, den är köpt och i papper).
Allt material kommer i från Pysseltagen.se

Jag har egentligen aldrig varit den som sitter och gör mina egna blommor. Men men men, detta är något helt annat än att kämpa med papper ;) Jag är kär <3






Kul att du tittade in. Hoppas att du får njuta av skönt väder oavsett var i världen du är.
Trevlig helg
Kram
Malin


Är du sugen på att se mer av mina grejer samt lite beskrivning?
Håll koll på Pysseltagens blogg (http://pysseltagen.blogspot.se/) i kommande vecka så kommer mitt inlägg...med bland annat denna...
Inlägget hittar du HÄR (postat 17/7)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar