lördag 1 juli 2017

Kort till nyfödd i vitt

Hej 
Idag är det dags för ny utmaning hos Simply Magnolia och temat "vitt+en färg".
Så jag gjorde det ganska lätt för mig med mitt inspirationskort...vitt+hudfärg.

Vad passar då bättre än ett par baby fötter? 
Idag är det 41 år sedan mina föräldrar såg mina babyfötter för första gången. Mina var dock långa, smala och fulla med gulsot. Men de tyckte om mig ändå ;)
Kanske skulle skickat ett kort idag till mina föräldrar på mina fötter...en 41 årings använda fötter i storlek 40. Nä det tror jag inte blir så uppskattat.

Till mitt kort har jag använt följande:
Stämpel: Magnolia-Chubby baby feet (SM13)
Papper: Canson illustration 250g
Färgläggning: Distressmarkers 

Designpapperna är spillbitar från okända märken
Övrigt: Trä stjärnorna är embossade i vitt




Hoppas att du antar utmaningen och är med oss denna månaden. 
Länken hittar du HÄR.

Idag bloggar jag även hos Malins stämplar
med bland annat detta kort. Fler foto hittar du i länken ovan.




Tack för att du tittade in
Hoppas du får en skön juli månad med mycket sol och bad.
(det är i alla fall det som jag önskat mig i födelsedagspresent)

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar