söndag 16 oktober 2016

Scenkort med 15 Magnolia stämplar

I torsdags så överraskades jag av två scrapvänner med en försenad födelsedagspresent. Magnolias klippdocka, som jag sagt vid ett tillfälle att jag ville ha. Riktiga vänner lyssnar fast man inte tror det ;)



Efter att haft en tungperiod på jobbet som gått ut över skapandet så hittade jag tillbaka till målandet i fredagskväll ;)

Så här kommer ett scenkort med 15 Magnolia stämplar

Bildbombning av scenkortet









Närbilder






Papper: Canson Montval 200g akvarellpapper
Färgläggning: Distress markers
Övrigt: overhead plast till fönster/dörrar, Dörr dies Marianne D, Fönster dies Joy, Ram dies (mattan) magnolia, Lite wink of Stella clear, brads till dörrhandtag och knoppar på väggen, gräs diesen är från Marianne D och joy

Stämplarna är:
SH08 Äpple korg
ML08 Tildas mur
ML08 Kläder kjol och T-shirt
ML08 Kläder Blus och Jeans shorts
ML08 Kläder Blus och Jeans
ML08 Klippdocka Tilda (dress up Tilda)  är utklippt och flyttbar
ML08 Skor
LD15 Härlig soffa (denna stämpel syns även utifrån genom fönstret)
SM13 Tilda med en liten hatt (mini)
OUT13 Teater draperi
SM12 Äng med taggtråd, bakgrund (denna stämpel syns inifrån genom fönstret) 
SEA08  Gammal bänk
AY14 Napoleon (katten)

övriga Magnolia stämplar vet jag ej kollektionen på
Staketet (fram och baksida)
Lyktan (framsida och insida)

Denna kortvikning heter Corner Pop-up card (youtube tutorial)


Önskar er alla en underbar vecka 
Kram Malin


2 kommentarer: