fredag 15 maj 2015

CAS kort

Idag bloggar jag mitt "Krya på dig"-kort på Gummiapan bloggen.

men här passar jag även på att lägga upp min liftning av Yulis Kartika magnolia kort (jag har fått ok av henna att lifta detta)
När jag har gjort dessa kort har jag använt mig av att ta på en akrylat gummismaskning på mitt stämplade motiv (innan jag målar det) och sen har jag gjort bakgrunden ovan på masken men hjälp av distress refiler.
När pappret fortfarande var blött så hällde jag på vanligt salt för att få fram strukturen.

Hmmm CAS och CAL kort två blogginlägg på rad :)

Figur stämplar: Magnolia´s Tilda och Edwin
Färgläggning: Distress refiler och markers
Textstämplar och plåster: Gummiapan.se



Liftning av Yulis card med simmar Tilda.


Den mest magiska stjärnan på himlen är DU...
I dag är det 1år sedan världens bästa mormor lämnade mig och livet på jorden. Men jag är säker på att hon ser mig vart jag än är i världen och jag har koll på den stjärnan som lyser starkast <3 <3 <3


Även denna textstämpel är från Gummiapan.se

Önskar er alla en kanon helg. Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar