onsdag 24 september 2014

Julbox

Idag är det 3 månader till JULAFTON Ho Hoo

Idag blir det en julbox som jag fastnade för när jag var inne hos Norma på hennes blogg, jag bloggade denna hos Pysseltagen förra veckan och igår la jag upp Tutorialen. 

Ugglepappret kommer från underbara Papierdesign.

Det blir bildbombning...är du redo? 
Har du frågor så tveka inte på att lämna en kommentar här nedan, så svarar jag där.












och slutligen

Nu är det inte många dagar kvar tills fredag och vår Tjejtripp till Trelleborgsträffen med bla Gummiapan och Pysseltagen på plats. 3 dagar med underbara människor som gillar att "pyssla" och 2 av mina DT-morsor under samma tak <3...och nästa lördag åker jag med två av dem och Anna till Magnoliadagen i Borås...ska bli superkul och det roliga är att jag har fått plats i Camilla Stoen Bakkes workshop...att göra ett bokmärke med distressmålning. Är man glad eller?? :)  

Snart kommer Pysseltagen att släppa förhandsbokningar till årets "scrap adventskalender", alltså 24st hemliga paket med scrap för ca 240:-  (kommer finnas olika "tema" att välja på. Så håll koll i deras blogg eller på FB när det är dag...så spännande.

Ojhoj jag måste berätta om en kärlek till...Gummiapan släpper många nya stämplar i helgen. Det kan ju inte bli bättre <3 <3 <3 , jag längtar så.

Kram Malin
  

2 kommentarer: