måndag 30 december 2013

Gott Nytt Kreativt 2014

Hej Alla vänner. När magnolia släppte det senaste klubbkitet så såg jag bilder på en stämpel med Tilda. Wow en konstnärs Tilda.  När vännerna ifrågasatte vilken Tilda som var en konstnärs Tilda insåg jag att det var parfym som hon sprutade. hihi
 
Så nu vill jag visa er hur jag tolkade denna stämpel och samtidigt önska er alla ett gott slut och ett riktigt gott nytt år 2014, men många kreativa stunder.
 
 
 
 
 
 
 
 

Dessa vackra blommor kommer från ROXstamps, min favoritaffär. Där finns charms, personligastämplar, blommor, band, lås, tassar och mycket annat.

Med detta kortet tävlar jag hos Tildas Town under Anything goes.  Hmm undras vad de säger när man tolkar en stämpel annorlunda. Ja, det blir kanske slut bloggat med magnolia-stämplar.

Ha ett underbart slut på 2013 så ses vi 2014. Det är ju lite som ska fixas till gästerna kommer 31/12.

12 kommentarer:

  1. Fabulous card
    and so great idea
    love it
    wish you all good
    in 2014
    hugs Tamara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Tamara, se you on www in 2014. Hugs

      Radera
  2. She is sooooo cute!!!! Love the idea!!
    Hugs <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carolina <3, jätte kram och njut av 2013's slut

      Radera
  3. Jag bli vansinnigt galen i dina kort. Denna tilda passar mycket bättre som konstnör än med parfym. Så kreativ o smart ide. Just inlove with it

    Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Diana ♡ snart ses vi och sjutusan vad vi ska måla. Dina ord värmer i mitt hjärta. Tack, kram

      Radera
  4. WOW.....this is brilliant design work and so very creative! Love, love this!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Christina, your words means a lot. Hugs

      Radera
  5. Gott nytt år..
    ..Och en god fortsättning!
    Vilket underbart kort.. Tycker att hon passade superbra som konstnär.. Så kreativt, jättefint med penseln och de många färgerna..
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. God fortsättning och TACK för dina fina ord Anna. Kram Malin

      Radera
  6. Oh my God..
    This card so adorable. Really really love your idea.
    You can make another theme with this stamp.

    Happy new year, Malin.

    Hugs,
    Dian Ratna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Dian Ratna for your nice words, hugz Malin

      Radera