onsdag 27 november 2013

Olles smällkarameller

Idag bloggar Olle på ROXstamps med sina smällkarameller.
Eftersom jag har hjälpt honom så passar jag på att lägga in en del av det i min blogg också. Hihi <3 Så idag bir det ingen magnolia stämpel.

 
Olles smällkaramell hänger fint på nyckels till mitt nymålade skåp.  Ett snyggt skåp (fått av svärfar) med snygga smällkarameller i. Jag är släktens lilla loppis samlare ;)

Så här ser mina smällkarameller ut, de flesta har inte fått någon dekoration mer än lite spets eller designpapper. Men jag har några dagar på mig till det är jul. De ska hängas upp i fiskelina i granen.


 


Här kommer mallen på 3-4 och 6-kantiga smällkarameller, allt utgår från 15x15 cm papper. Vill du göra dem på 30x30cm papper, dubblar du ALLA mått. Lycka till.










Stjärnstansen är Martha Stewarts. Jag älskar den.



Lycka till och titta gärna in på ROXstamps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar