tisdag 10 september 2013

Fotbollssupport

Jag har fått en beställning av min egen son. Han ville ha hjälp med att snygga till skolboken. En promarkersmålning av Liverpool emblemet!  Fotbollspappret (understa) har varit i min ägo i säkert 4-5år (Panduro) men nu hittade vi den perfekta platsen. Sonen blev supernöjd över sin bok <3


Jag fick lite blodad tand när jag gjorde bokomslaget. Så jag gjorde ett drömkort. Jag kan inte svara på om det är önsketänkande eller om det är verklighetsförankrat. Men hoppet, och drömmen säger SM-guld 2013 till HIF.

Kortet/omslaget är enkelt, för emblemet säger mer än 1000 ord.
Det var riktigt roligt att rita och färglägga emblemen, så nu återstår att se 
om "tonårs"tjejen vill snygga till sin bok med PSG emblemet
(det lättaste att rita och måla) eller det är kompisen som vill ha Barca.
Heja Helsingborg <3
 
Psst. Jag har haft en beställning på ett annat emblem, men det väntar jag med att visa. Cliffhanger :D

2 kommentarer:

  1. förresten tack <3
    från ow

    SvaraRadera
  2. Varsegod OW, Hoppas du blev nöjd (OW är min älskade son,hihi) och att klasskamraterna är avis <3

    SvaraRadera