fredag 30 augusti 2013

Fortfarande sommar

Då är semestern slut sedan någon vecka, men vilket fantastiskt sommarväder vi haft fram till idag. Underbart! Förra veckna började jag på några enkla julkort, men pga mkt jobb har jag ägnat mest tid ,nu, till att färglägga. Lite som terapin för hjärnan för att koppla bort jobbet.
Dessa färgstarka Tildastämplar är färglagda med promarkers. Älskar färgerna. Dock blödde färgerna igenom på byxbenet när jag "gnuggade" för mycket :-( , men det går att snygga till.
 
Dessa stämplarna är färglagda med Distressmarkers (vattenfärg)
 
Här kommer de 4 enkla julkorten. De vackra papperna fick jag av min vän Anna Berglund som hon inhandlat i Köpenhamn på Systrarna Grenee.
 
 



Tack för att ni tittade in. Jag hoppas ni får en kanon helg :-)
Jag måste pyssla lite i helgen, jag fick ju min nya personligastämpel idag, namn, mail och bloggadress <3

4 kommentarer:

  1. Helt underbara kort och din färgläggning är otroligt, bara älskar den. Med en sån färgläggning behöver man inte mycket dekorationer utan den gör så mycket själv med kortet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pia, blir så glad över dina kommentarer. De går rakt till <3

      Radera
  2. Vad använder du för papper ? jag tycker du får så klara färger med dina Distress markers .
    Man får verkligen inspiration på din sidan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Laila! Jag beklagar att jag missat dina kommentarer. Akvarellpappret är köpt på Pysseltagen i Örkelljunga (finns även som web butik) Jag tycker att de är kanon. Lycka till <3

      Radera